F64, magazinul specializat în aparatură foto, echipamente şi accesorii, a anunţat organizarea unei campanii de reduceri, astăzi, la ora 14.00, însă site-ul companiei nu a rezistat.
Cei de la F64 au vrut să testeze serverele, astăzi, începând cu ora 14.00, organizând timp de 64 de minute o campanie de reduceri de până la 70%. Rezultatul, compania trebuie să îşi mai achiziţioneze echipamente deoarece site-ul a picat cu minute bune înainte de ora 14.00 şi nu poate fi accesat nici la ora redactării acestui articol (14.45).
Marian Alecsiu, general manager F64, a declarat recent într-un interviu că F64 s-a pregătit mai bine anul acesta pentru Black Friday.
Întrebat ce pregătiri logistice s-au făcut la F64 pentru Black Friday acesta a declarat că “cele mai importante au fost serverele şi optimizarea site-ului, astfel încât să se incarce cât mai repede. Am căutat soluţii tehnice şi am făcut multe îmbunătăţiri din punct de vedere al functionalităţii”
“Să pregăteşti o acţiune de Black Friday, costurile sunt destul de mari. Sunt resurse foarte mari în spate si profitul nu poate fi mare în aceste condiţii. Sigur, asta nu înseamnă că mergem în pierdere. Black Friday este mai degrabă o acţiune de marketing, de awareness. Dacă oamenii au o experienţă placută de Black Friday şi sunt multumiţi de servicile noastre, chiar dacă îşi comandă doar acum un card de memorie, vor veni şi altă dată pe site”, spune Alecsiu.
Sfaturi pentru cumpăratori
“Cel mai important sfat este să aibă cont deja creat. Altfel, 60% din timp îl vei pierde să-ţi faci contul. Apoi, să aleagă un singur produs şi să finalizeze comanda pentru a-l rezerva imediat. Dacă îl pui în coş şi apoi cauţi alte produse, poţi avea surpriza neplacută ca produsul respectiv să dispară din stoc până finalizezi comanda” precizează Alecsiu.