“Ne aşteptăm la vânzări care să depăşească 5 milioane de euro de Black Friday (Vinerea Neagră), pe 23 noiembrie. Am pregătit oferte de până la 50% şi chiar până la 70% reducere la unele produse care fac parte din familii de maxim interes pentru consumatori. Ştim profilul consumatorului român, ştim că este interesat de produsele high-end, şi îl asigurăm că pe 23 noiembrie pe Altex şi www.altex.ro, dar şi în magazinele Media Galaxy şi pe www.mediaglaxy.ro va găsi cele mai atractive discounturi”, a declarat Dan Ostahie, preşedinte şi CEO Altex.
"Suntem cu adevărat pregătiţi"

Altex a pregătit oferte speciale pentru toate categoriile de produse: IT, televizoare, electrocasnice mari, smartphone-uri, electrocasnice mici, entertainment şi gaming.

“Spre deosebire de restul competitorilor din piaţă suntem cu adevărat pregătiţi pentru această zi, pentru că avem cea mai mare disponibilitate a stocurilor”, a spus Răzvan Popescu, director de vânzări Altex. “Ne aşteptăm ca valoarea medie a facturii pentru data de 23 noiembrie să se situeze in jurul valorii de 2.700 lei”, a adăugat el.

Echipa Altex România se aşteaptă la o creştere de 10 ori a traficului din magazine şi de 7 ori a celui online, în ziua de 23 noiembrie 2012.

În ziua de 14 noiembrie Altex a celebrat 20 de ani de la înfiinţarea companiei printr-o promoţie aniversară de 20% reducere la toate produsele achizitionate din magazinele AlteX şi de pe www.altex.ro. Românii au cumpărat în acea zi 3.708 de televizoare de tip LED, 2.091 combine frigorifice, 1.800 de maşini de spălat, 690 de tablete, 1.150 de laptopuri, 720 de aspiratoare, 400 de telefoane inteligente şi 851 de aparate foto.  

Traficul din magazine a fost de 7 ori mai mare comparativ cu o zi obişnuită, iar traficul online a fost de 3 ori peste numărul de vizitatori înregistraţi zilnic, cpnform reprezentanţilor Altex.