În intervalul 17 noiembrie, ora 20:00 – 18 noiembrie, ora 09:00, Fashion Days a înregistrat o crestere de 2.7 ori a numărului de comenzi plasate în aplicația mobilă și o dublare a numărului de comenzi plasate în site, față de aceeași perioadă a anului trecut. Totodată, cea mai mare comandă făcută de un client Fashion Days a fost de 8000 Lei.
Clienții care au avut instalată aplicația pe telefoanele mobile au putut comanda de pe 17 noiembrie, începând cu ora 20:00. Prin urmare, 60% din volumul total al comenzilor realizate de clienții Fashion Days în intervalul 00:00 – 09:00 au venit din aplicație.
„În primele 4 ore de la startul ediției 2016 a Black Friday am avut un număr record de vizite, de 6 ori mai mare față de ediția Black Friday din 2015, și un număr record de comenzi pe mobile, de 2.7 ori mai multe față de anul trecut. Produsele de lux aduse special pentru această ediție au fost în topul preferințelor clienților”, spune Andrei Chirilă.
Numărul de produse comandate până la această oră este de peste 100 000, în timp ce valoarea comenzilor înregistrate până la această oră este de peste 10 milioane Lei.
Categoriile de produse care s-au aflat în topul preferințelor clienților au fost: îmbrăcăminte (produse de sezon), încălțăminte, genți, ceasuri și produse pentru copii. Cât despre brandurile preferate de către clienții români: United Colors of Benetton, Zee Lane, Napapijri Guess, Desigual, Furla, US POLO ASSN.
Cele mai multe comenzi au venit din orașele: București, Timisoara, Cluj, Iași, Constanța.
Cel mai scump produs vândut până la această oră a fost o geantă Prada în valoare de 5800 Lei.