După Carrefour, primul retailer alimentar care a anunţat că sărbătoreşte “Black Friday” în România, şi preţurile electronicelor şi electrocasnicelor de la Cora şi de la Metro Cash&Carry România au intrat la apă.
În loc de o zi cu cele mai mari reduceri din an, Carrefour anunţă 10 zile de Black Friday, în perioada 17 – 26 noiembrie. Promoţia include reduceri de până la 50% la electronice – televizoare, tablete și laptop-uri – dar şi electrocasnice şi aparate foto.
Reducerile sunt incluse în preţul afişat la raft şi nu sunt valabile pentru preţurile aflate în alte promoţii. Stocul este limitat.
Citiţi şi: Flanco a vândute peste 25 de tiruri de mașini de spălat și frigiderePromoţii Black Friday anunţă şi Metro România, în perioada 23-25 noiembrie (excepţie magazinele Metro Punct). Oferta priveşte reducerile de preţuri şi returnarea TVA-ului, la categoriile de produse electrocasnice şi electronice (inclusiv produsele din stocul nou şi cele aflate in alte promotii).
Şi Cora afişează, azi, reduceri la aparatele foto, de 50%, la cuptoarele cu microunde – 30%, la televizoarele cu diagonală mai mare de 1 m – 25%, la combinele frigorifice – 25% şi la tablete – 20%.
Reducerea se acordă prin tichetul Cora şi nu se cumulează cu alte reduceri valabile în aceeaşi perioadă. Oferta se acordă în limita a 6 produse/card/zi.
Citiţi şi: eMAG a epuizat stocul de televizoareBlack Friday este un program de reduceri iniţiat în SUA, organizat anual în ultima zi de vineri a lunii noiembrie, pentru a oferi consumatorilor ocazia de a-şi face cumpărăturile de Crăciun la preţuri avantajoase, concept introdus şi în România în anul 2010, de retailerii IT&C.