Pentru ziua celor mai mari reduceri din an, eMAG ţinteşte vânzări în valoare totală de peste 22 de milioane de euro, dublu faţă de vânzările generate în 2012 cu aceeaşi ocazie.
“Încă din 2011, când am adus evenimentul Black Friday pe piaţa românească, transformându-l în motorul de creştere în retail, ne-am propus să transformăm shoppingul într-o experiență emoțională. Reduceri mari, stocuri mari, livrări încheiate până de Ziua Naţională, pe scurt, suntem pregătiţi pentru cel mai mare pariu de până acum: 200.000 de comenzi într-o singură zi şi peste 4 milioane de vizite pe site”, declară Iulian Stanciu, director general eMAG.
Numai pentru pregătirea Black Friday 2013, eMAG a investit 500.000 de euro în servere şi platforma online. Pe 22 noiembrie, oferta specială va cuprinde 250.000 de produse, acoperind categorii diverse: de la IT, mobile, foto, produse de îngrijire personală și cosmetice, până la cărţi, jucării, Pet-Shop, produse pentru casă şi grădină.
“Vrem să spulberăm mitul potrivit căruia Black Friday este doar un prilej de lichidare a stocurilor vechi. Cel puțin trei sferturi din produsele pe care eMAG le va scoate la ofertă au fost lansate în 2013”, spune Iulian Stanciu.

 Lista cumpărătorului de Black Friday

 Notorietatea evenimentului Black Friday s-a dublat în rândul cumpărătorilor români în ultimul an, arată un studiu Daedalus Millward Brown. Astfel, 7,4 milioane de români așteaptă în acest an cel mai important eveniment de shopping, iar lista cumpărătorului de Black Friday cuprinde, în 2013, următoarele categorii de produse:

•          Electrocasnice mici (39,8%)

•          Haine (22,9%)

•          Televizoare (15,3%)

•          Telefoane mobile (10,6%)

•          Încălţăminte (10,2%)

•          Laptopuri (10,1%)      

•          Frigidere (5,5%)

•          Tablete (5,2%)

•          Maşini de spălat (5,1%)

•          Foto, video (4%)

•          Îngrijire personal (4%)

•          Cosmetice (3,9%)