Cea mai mare sărbătoare a reducerilor nu este Black Friday, aşa cum cred majoritatea internauţilor, ci Singles Day, eveniment organizat de cel mai mare magazin online din lume, Alibaba.
În fiecare an, din 2009 încoace, pe 11 noiembrie, Alibaba organizează Singles Day, o sărbătoare a reducerilor dedicată persoanelor singure care vor să îşi facă cadouri.
Anul acesta, în primele 90 de minute, Alibaba a primit comenzi în valoare de 5 miliarde de dolari. Ceea ce este interesant este faptul că 74% dintre comenzi au venit de pe dispozitive mobile.
Alibaba a primit în total, în cele 24 de ore de reduceri, comenzi în valoare de 14,32 de miliarde de dolari, cu 60% mai mult decât anul trecut. Black Friday şi Cyber Monday au adus companiilor americane comenzi de 6,56 miliarde de dolari, anul trecut. Comenzile vor fi livrate cu ajutorul a 1,7 milioane de angajaţi, 400.000 de vehicule şi 200 de avioane. Alibaba are nu mai puţin de 5.000 de depozite.
Sursa: Wired.com