Fastius Curier s-a pregatit în mod special pentru acest mega-eveniment de retail, facând suplimentări de flota şi asigurând livrari şi peste programul normal de lucru, pentru a răspunde în principal nevoilor magazinelor online.
Chiar şi dacă Black Friday ar fi o singură zi, pentru curierat înseamnă în principal zilele ce urmează acestui moment: retailerii nu pot procesa toate comenzile atât de rapid, astfel că această avalanşă spre companiile de curierat durează, în general, mai multe zile.
Misiunea se încheie cu succes abia când ultimele comenzi ajung la destinaţie. Black Friday nu se termină brusc, ci doar se transformă în perioada de cumpărături pentru Sărbătorile de iarnă. Astfel, pentru companiile din curierat, urmează o perioada încărcătă, ce se va termina abia la final de an.
"Consumul este încă departe de ceea ce îşi doresc retailerii, iar un pretext precum Black Friday este momentul de maxim interes în an pentru multe firme. Tocmai de aceea, Black Friday este organizat oficial pe 22 noiembrie, dar practic durează, în multe cazuri, până la finalul lunii", consideră Ciprian Pulpă, Executive Manager al Fastius Curier, companie de curierat dedicată mediului business din Bucureşti şi Ilfov.
Serviciul Prioritar de la Fastius Curier garantează un timp de livrare de maxim 2 ore de la plasarea comenzii. Serviciul a fost dezvoltat astfel încât să vină în sprijinul clientului care, dupa ce are pachetul pregătit, poate contacta dispeceratul Fastius Curier, telefonic sau online, care îi va trimite în cel mai scurt timp posibil cel mai apropiat curier.
Dacă pachetul a fost preluat de către curier, expeditorul poate fi sigur că acesta va ajunge la destinaţie în timpul promis. Progresul comenzii poate fi urmărit pe baza codului AWB pe site-ul www.fastiuscurier.ro, astfel expeditorul fiind informat în momentul în care coletul trimis a fost predat în siguranţă către destinatar.