„Pentru anul acesta evoMAG a pregătit 3 zile de mega reduceri. Astfel, de vineri până duminică, în limita stocului disponibil, clienţii vor avea acces la reduceri semnificative la aproape toate categoriile de produse. Ne aşteptăm ca produsele cele mai căutate sa fie, în continuare, laptopurile, smartphone-urile, tabletele şi televizoarele. Cât priveşte reducerile, acestea vor ajunge până la 70%. Reduceri mai mari, de până la 90% vom oferi la ceasuri, unde WatchShop.ro a pregătit o ofertă mult mai atrăgătoare decât cea de anul trecut”, a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG.
Pregătirile pentru acest eveniment au început în urmă cu trei luni de zile şi au culminat cu mutarea evoMAG într-un nou sediu care dispune de un spaţiu de depozitare de cinci ori mai mare decât cel anterior şi inaugurarea unui nou showroom, de trei ori mai mare decât cel vechi.
“Ne aşteptăm la o dublare a comenzilor în comparaţie cu 2012, când, în ziua de Black Friday s-au înregistrat comenzi în valoare de 1 milion de euro. În cifre, Black Friday s-a tradus anul trecut pentru evoMAG în 9.000 de comenzi, peste 10.000 de produse comandate şi peste 250.000 de vizitatori unici. Pentru anul acesta ne aşteptăm la o creştere de cel puţin 30 – 40% în comparaţie cu anul trecut, până la aproximativ 350.000 – 400.000 de vizitatori unici”, a precizat Mihai Pătraşcu.
Începand cu 13 noiembrie şi până pe 21 noiembrie, evoMAG va sărbători Black Friday în fiecare zi. Astfel, zi de zi, pe lângă reducerile care sunt în mod curent pe site, clienţii evoMAG vor putea cumpăra produse cu discounturi mult mai mari.
evoMAG.ro a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 11,5 milioane de euro şi este vizitat zilnic de peste 30.000 de persoane. Principalii concurenţi sunt eMAG, cel.ro, marketonline.ro, koyos.ro etc.