Peste 1 milion de produse sunt în ofertă, iar reducerile totale vor fi de peste 35 de milioane de euro. Valoarea estimată a comenzilor pentru ediția de anul acesta ajunge la 250 de milioane de lei. 

 „Black Friday este cel mai mare eveniment de shopping din an, care cumulează comenzi într-o zi cât într-o lună întreagă și care a devenit un fenomen social. Pentru o zi liniile de acces la Internet și serverele noastre devin cea mai populată arteră comercială din România. Este momentul în care îți poți achiziționa produse și tehnologii la prețuri extrem de avantajoase, pe care nu le poți avea în niciun alt moment al anului. 

Evenimentul a crescut foarte mult în fiecare an. Față de prima ediție, gama de produse s-a extins de 12 ori, de la 80 de mii de produse în 2011, la  1 milion în prezent. Ne-am pregătit temeinic în ultimele 10 luni, pentru a le oferi clienților cea mai bună experiență, dar și multe surprize”, spune Tudor Manea, General Manager, eMAG.

Anul acesta, peste 2.000 de magazine partenere eMAG Marketplace sunt pregătite cu promoții pentru Black Friday, dublu față de anul precedent. 

eMAG a încheiat parteneriate cu cele mai importante șase firme de curierat din România, astfel încât coletele comandate să fie livrate clienților în termen de zece zile, până pe 28 noiembrie. Mai mult, eMAG le oferă clienților posibilitatea de a-și prelua coletele din cele 11 showroom-uri și din cele 202 de puncte de livrare deschise cu Poșta Română. 

Clienții pot achiziționa mult mai ușor, anul acesta, produsele dorite prin facilitățile de plată noi: 36 de rate fără dobândă cu cardul de cumpărături Raiffeisen Bank (pentru produsele vândute de eMAG), 12 rate fără dobândă pentru restul cardurilor de credit. 

CLICK AICI PENTRU CATALOGUL EMAG

Catalog EMAG