“Această ediţie a Black Friday va fi cea mai mare de până acum, vom organiza cel mai mare eveniment de shopping din România. Vor fi promoţii la telefoane, televizoare, laptopuri, dar şi la maşini, anvelope de iarnă sau canapele”, a declarat Iulian Stanciu, director general eMAG.
eMAG estimează vânzări de în valoare totală de 150 de milioane de lei pe parcursul întregii zile de Black Friday. Reducerile ajung până la 75% şi vor fi aplicate celei mai diversificate game de produse din istoria online: IT, telefoane mobile, foto, electrocasnice şi climatizare, produse de îngrijire personală şi cosmetice, jucării, mobilier, auto, articole pentru casă şi grădină.
În spatele acestui eveniment sunt peste 1.000 de oameni, peste 200 de furnizori şi investiţii mari în infrastructură logistică şi IT.
eMAG a investit 5 milioane de lei în servere şi 2 milioane de lei în platforma online. În depozit vor lucra 240 de oameni 24h din 24h pentru a pregăti comenzile. De livrarea produselor se vor ocupa patru firme de curierat: Fan Courier, Cargus, DPD şi TNT. Livrările vor fi efectuate de 150 de camioane pe durata a 6 zile.
„Am ales să organizăm Black Friday pe 21 noiembrie şi nu pe 28 noiembrie, cum sărbătoresc americanii, deoarece am vrut să livrăm produsele înainte de mini-vacanţa de la începutul lunii decembrie, dar şi pentru că există riscul ca vremea să se strice la începutul lunii viitoare”, a spus Stanciu.