BLACK FRIDAY la emag.ro, pe 21 noiembrie!

Retailerul online eMAG a ȋnregistrat, pe parcursul celor 3 zile din campania „Revoluția Prețurilor” vânzări în valoare totală de 39 de milioane de lei, în creștere cu 30% față de prima ediție a acestei campanii, lansate în luna iunie.

„Am creat Revoluția Prețurilor ca un eveniment exclusiv eMAG, și în numai două ediții am reușit să-l înscriem în calendarul de shopping al românilor. Rezultatele înregistrate până acum demonstrează faptul că evenimentul nostru este primit cu interes, urmărit cu atenție și valorificat imediat de către clienți. Ne dorim ca, în timp, să urmeze traiectoria pe care am înscris și evenimentul Black Friday, eveniment pe care îl vom organiza în acest an în data de 21 noiembrie”,declară Violeta Luca, Vicepreședinte și Director Executiv eMAG.

În Revoluția Prețurilor, traficul a fost dublu față de o perioadă normală din săptămână, și peste 300.000 de români au intrat cel puțin o dată pe site în fiecare zi. „Valoarea medie a comenzii, dar și rata de conversie s-au situat peste valorile unor zile normale pentru toate cele trei zile. Comunicarea directă, ofertele ”fără steluțe” și logistica scalabilă au fost principalele ingrediente ale unei campanii care a impulsionat peste așteptări comenzile înregistrate de eMAG în Revoluția Prețurilor”, spune Violeta Luca.

Numărul mare de produse din oferta specială, în categorii diversificate, a generat vânzări peste așteptări pentru categorii precum Jucării, Copii&Bebe, Auto, Cărți și Casa, Grădina&Petshop. Pe parcursul celor trei zile au fost vândute peste 7.000 pachete de scutece pentru copii, 11.100 de cărți șiaproximativ15 tone de mâncare pentru animalele de companie.

Creşterea traficului față de o perioadă obișnuită a fost susţinută și de zona de mobile, care a generataproximativ 30% din trafic.

Retailerul online eMAG este unul dintre creatorii pieţei de comerţ online din România. În ultimii 13 ani, eMAG s-a plasat în poziţia de lider constant al pieţei, ca urmare a orientării sale permanente  către client, manifestată prin servicii care creează noi standarde în piață, precum 30 de zile drept de retur, Service Pick Up and Return, Garanția Plus și Deschiderea coletului la livrare.

Oferta eMAG se extinde permanent, atât cu noi categorii de produse, cât și prin eMAG Marketplace, prima platformă online din România care grupează mai mulţi retaileri.

eMAG a dezvoltat programe de training de specialitate diferențiate pe categorii de angajați, precum și cea mai mare Academie din mediul privat. eMAG oferă singurul MBA specializat pe ecommerce din România cu profesori experimentați în business-ul internațional.