Black Friday (Vinerea Neagră), ziua cu cele mai mari reduceri din an, a fost un succes anul trecut. Magazinele online au vândut într-o zi cât într-o lună. Numărul mare de vizitatori a blocat site-urile celor care au oferit reduceri. Probleme au avut chiar şi eMAG sau PC Garage care s-au pregătit special pentru această zi.

Mihai Pătraşcu, fondatorul EvoMAG, spune că anul acesta clienţi vor putea cumpăra în voie deoarece compania a decis să apeleze la cloud.

“Ne aşteptăm ca traficul să crească între 5 şi 10 ori faţă de o zi normală deci undeva până la valoarea de 300.000 vizitatori unici. Pentru a întâmpina situaţia unei încărcări, folosim anul acesta servicii cloud”, declară Pătraşcu.

Produsele pregătite pentru acest Black Friday de către evoMAG fac parte din următoarele categorii: laptop-uri, tablete, telefoane mobile, componente PC, televizoare, foto şi electrocasnice. Anul acesta, reducerile merg până la 70% din valoarea produselor, iar campania va continua şi în weekend.
 
Anul trecut,  evoMAG a vândut aproximativ 2.000 de produse şi a înregistrat 120.000 vizitatori unici.