Retailerul a pregătit trei zile pentru această activitate, între 29 noiembrie și 1 decembrie. În această perioadă, prețurile unor produse sunt reduse cu până la 50%.
IKEA România a avut vânzări de peste 440 milioane de lei în perioada 1 septembrie 2012 – 31 august 2013 (anul de catalog ”IKEA 2013”), în creștere cu 10% față de perioada similară din anul anterior.
Totodată, oficialii magazinului din Băneasa (București) au anunțat recent că peste 3,2 milioane de persoane au vizitat magazinul, în aceeași perioadă, cu 200.000 mai mult decât anul de catalog precedent.
De asemenea, numărul total al produselor IKEA, care au ajuns în casele românilor de la intrarea pe piață în martie 2007 și până în prezent, a ajuns la peste 65 de milioane. Din valoarea totală a produselor vândute în anul de catalog 2013, 56% a fost generată de obiecte de mobilier, iar 44% de accesorii şi decoraţiuni.
Black Friday la IKEA. Prețuri tăiate la jumătate
28 noiembrie 2013, 22:52
Ultima modificare în 29 noiembrie 2013, 00:52
Al doilea Black Friday pe anul acesta. Comercianții, care nu au intrat în valul de reduceri de săptămâna trecută, intră astăzi în cursă. Iar campaniei de Black Friday i se alătură și magazinul IKEA din zona comercială Băneasa.
Etichete: ikea,
reduceri
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook