Black Friday pentru curieri: investiții de milioane de euro și așteptări mari pentru volumele de marfă

Curierii s-au pregătit pentru Black Friday, în unele cazuri investind câteva milioane de euro pentru această zi (22 noiembrie). Și nu este de mirare, estimările lor privind creșterea volumelor de marfă se opresc la 60%.

”Ne așteptăm, în primul rând, la o creștere imediată și consistentă a volumelor. Noi suntem pregătiți pentru o creștere între 40% și 60% a volumelor, nu numai de Black Friday, ci și în săptămânile imediat următoare evenimentului. Astfel, dacă într-o zi normală, acoperim circa 15.000 de livari, de Black Friday suntem pregătiți logistic și uman pentru peste 24.000 de colete”, spune Lucian Aldescu, CEO DPD România.
Potrivit acestuia, compania pe care o conduce a suplimentat tot ce înseamnă capacitate logistică, subcontractori și program de livrări. ”Este un business extraordinar, care crește în propriul ritm și cu o efervescență străină de tot ce înseamnă criza financiară sau alte probleme ale mediului economic românesc”, explică Aldescu.
O altă mare companie din curierat, FAN Courier, a anunțat că, pentru Black Friday a investit 3 milioane de euro  în dotarea parcului auto cu peste 90 de autovehicule noi  pentru  livrări curierat local și transport național (camionete, camioane, remorci, cap tractor (TIR) și semiremorci). Totodată, compania a angajat peste 160 de persoane pentru această zi: șoferi, curieri, manipulanți, și a mărit capacitatea actualului HUB din București cu un nou spațiu de depozitare de 2.000 metri pătraţi, suprafața totală a depozitului din Ștefănești devenind astfel de 8.000 metri pătrați.
”Avem deja experiența unui an în care am oferit servicii speciale de Black Friday, motiv pentru care ne-am pregătit investind în dezvoltarea parcului de mașini, în creșterea numărului de angajați și în dezvoltarea unui depozit nou”, a declarat Adrian Mihai, Business Development Manager  FAN Courier.
Pentru FAN Courier, Black Friday 2012 a generat o creștere de 30-40 % a volumului de marfă.  „Ținând cont că românii au fost prinși de febra acestui fenomen, anul acesta ne așteptăm la o creștere de 50-60% față de volumul de marfă livrat anul trecut”, spune Adrian Mihai. FAN Courier este lider pe piaţă în domeniul serviciilor de curierat din România. Compania a fost înfiinţată în anul 1998 și are capital 100% românesc.