Se știe deja: deși companiile aeriene low-cost vând destinații externe pe care și le permit și românii cu venituri scăzute, totuși există o categorie care a rămas fidelă transportului cu autocarul.
Așa, marile companii de transport internaţional rutier de persoane Atlassib și Eurolines și-au păstrat businessul și au avut vânzări în creștere pentru mai multe destinații, în ultimii ani. Tocmai pentru a susține creșterea vânzărilor, Eurolines, controlată de omul de afaceri Dragoș Anastasiu, s-a alăturat campaniei de reduceri de Black Friday, anunțând reduceri pentru toate destinațiile cu autocarul, între 29 și 1 decembrie.
Și, pentru că cererea a fost foarte mare în primele 12 ore, compania a suplimentat cu 800 numărul de bilete în această perioadă. ”Poţi ajunge astfel la Dortmund, Bruxelles, Praga, Berlin, Amsterdam sau în oricare din destinaţiile prin care Eurolines leagă România de Europa cu numai 50 de euro/persoană, bilet dus, sau 100 euro/persoană, bilet dus-întors”, au spus reprezentanții companiei.
Potrivit lor, promoţia este valabilă pentru cursele programate în zilele de duminică, luni, marţi, miercuri şi joi. De asemenea, preţurile la oferta de Black Friday propuse de Eurolines sunt valabile pentru călătoriile cu autocarul efectuate în perioadele 1-15 decembrie 2013 şi 15 ianuarie-31 martie 2014.
Eurolines, parte a Grupului Eurolines România, are o flotă de 40 de autocare. Grupul, din care fac parte 19 companii din România, Germania şi Rep. Moldova, a încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de 254,18 milioane de lei faţă de 183,2 milioane de lei în 2011 şi o creştere a activităţii de turism de 121% faţă de anul 2011.