În fiecare an, Black Friday aduce o creștere de 50% pentru companiile de curierat. Anul acesta însă estimările depășesc acest procent datorită faptului că tot mai mulți curieri au transformat Black Friday în Black Week: între 21 și 28 noiembrie.
”Între 21 și 30 noiembrie, un milion de kilograme de colete vor fi transportate în fiecare noapte”, reiese din datele Urgent Cargus. De altfel, compania a anunțat realizarea unei investiții de 1,63 milioane de euro, destinată eficientizării activității companiei pentru perioada Black Week.
Investițiile vizează eficientizarea procesului logistic, mărirea capacității pentru depozitare, suplimentarea flotei existente și a numărului de curieri cu 40%, precum și extinderea programului normal de lucru pentru zilele de sâmbătă și duminică (22-23 noiembrie, 29-30 noiembrie și 1 decembrie).
Astfel, comparativ cu primele două săptămâni din luna noiembrie 2014, numărul de expedieri va crește cu 56%. ”În 2014 nu vom mai avea doar 24 ore de reduceri, ci o întreagă săptămâna. În ultimele 6 luni am pus la punct toate detaliile pentru Black Week 2014”, spune Gian Sharp, CEO Urgent Cargus
”Vom avea reduceri de până la 80% pentru aproximativ 10.000 de produse. Lansăm Black Friday pe 21 noiembrie, urmat de Black Week, până pe 28 noiembrie. Această săptămână ar putea să însemne vânzările pentru o lună sau două”, spune și Dan Vidraşcu, CEO al elefant.ro.