Pentru prima dată de când este în piață, elefant.ro a pregătit, pentru Black Friday, șapte categorii – pe segmente de produse – cu prețuri mai mici între 40 și 80%. Creat ca magazine online de carte, în urmă cu patru ani, elefant.ro s-a transformat, între timp, într-un mall online, devenind concurent direct inclusiv pentru retailerii online de fashion, cum este Fashion Days.
”Vom avea reduceri de până la 80% pentru aproximativ 10.000 de produse. Acum intră în depozite ultimele tranșe. Lansăm Black Friday pe 21 noiembrie, urmat de Black Week, până pe 28 noiembrie. Această săptămână ar putea să însemne vânzările pentru o lună sau două”, spune Dan Vidraşcu, CEO al elefant.ro.
Gândit iniţial ca o librărie online, elefant.ro şi-a diversificat activitatea în ultimii doi ani, fiind perceput, în prezent, ca mall online. Cele mai căutate produse sunt parfumurile, accesoriile (genţi, ceasuri), cărţile (atât în format tipărit, cât şi electronic)și jucăriile.
Altfel, Dan Vidraşcu a spus că au fost inaugurate puncte de colectare elefant.ro, pentru ca celor care comandă produse de pe site să le fie mai uşor să intre în posesia bunurilor. În momentul de faţă, există două astfel de puncte de colectare în Bucureşti şi unul în Cluj. ”Anul viitor o să deschidem multe asemenea puncte de colectare, inclusiv cu parteneri, atât în Bucureşti, cât şi în afara Bucureştiului. Credem că este foarte important să avem aceste prezenţe offline”, mai spune Dan Vidraşcu.