La numai o oră de la lansarea campaniei Black Week, Flanco a înregistrat vânzări de șase ori mai mari decât într-o zi obișnuită și cozi la case în toată țara. Cele mai vândute produse au fost televizoarele LCD, notebook-urile și echipamentele frigorifice.
UPDATE 15:50 – Primele 4 ore au adus în magazinele Flanco 20.000 de persoane
Până la ora 13.00, în prima zi de Black Week, vedetele cumpărăturilor au fost televizoarele plate cu 500 de bucăți vândute, notebook-urile și aparatele foto cu 400 de bucăți, mașinile de spălat și echipamentele frigorifice cu 600 de bucăți, dar și electrocasnicele mici pentru îngrijirea casei cu peste 1000 de bucăți vândute.
“Reducerile atractive au adus în magazine un număr de peste 20.000 de oameni. Estimăm că numărul lor va crește spre orele serii. În continuare, niciunul dintre produsele aflate în ofertă nu are încă stocul epuizat”, spune Violeta Luca, directorul de marketing al Flanco.
“Ne-am organizat foarte bine și deși sunt foarte mulți cumpărători la case, timpul de așteptare nu este foarte mare. Niciunul dintre produsele aflate în ofertă nu are încă stocul epuizat”, spune Violeta Luca, director de marketing la Flanco.
Ce să cumperi în săptămâna neagră a reducerilor? 2.000 de produse vor avea reduceri cuprinse între 10% și 50%. Promoția se desfășoară în perioada 22-27 martie.
Jocurile au cea mai mare reducere. Până la 61%. Spre exemplu, un joc PC Mercenaries 2 îl poți cumpăra la numai 29.9 lei. “Ne menținem estimarea de 35 de milioane de lei vândute până la sfârșitul campaniei. Ne bucurăm că această campanie confirma rezultatele asteptate încă de la prima oră de la deschiderea magazinelor”, afirmă Luca.
În noiembrie, Black Friday a generat în câteva ore vânzări cât pentru o zi întreagă, cozile la case se întindeau pe zeci de metri, s-au vândut 60 de produse pe minut, iar stocul pentru sute de produse a fost epuizat încă de la primele ore de la deschiderea magazinelor participante la promoții.
Potrivit reprezentanților Flanco, într-o lună obișnuită din an, aproximativ 20% dintre produsele comercializate se află în promoție, fenomen care s-a amplificat în contextul economic dificil al ultimilor ani.
În ceea ce privește categoriile de produse care vor înregistra cele mai bune vânzări în cadrul Black Week, Flanco estimează că vedete vor fi televizoarele LCD, notebook-urile, tabletele, mașinile de spălat, combinele frigorifice, aparatele foto și aspiratoarele.
Flanco are bugetate pentru acest an investiții de 3,5 milioane euro, destinate deschiderilor și amenajărilor de magazine. Pentru 2012, retailerul speră la o cifra de afaceri de 140 de milioane de euro, față de 110 milioane de euro în 2011.
Compania a încheiat anul 2011 cu o suprafață de vânzare de 41.500 mp și un număr de 77 de magazine, dintre care 83% în galerii comerciale și 17% în locații stradale.