Și totuși e adevărat. Așa cum se vede și în graficul de mai jos, realizat pe baza datelor de la comScore, pentru prima dată Huffington Post a avut un trafic lunar mai mare decât New York Times.
Evenimentul a fost marcat de către un expert media american, angajat al AOL, care, în ziua în care s-au dar rezultatele pe mai, a scris pe Twitter: "A fost nevoie de 6 ani pentru a distruge 100 de ani", aluzie la faptul că Huffington Post există de doar 6 ani, în timp ce New York Times are o tradiție de 100 de ani.
Este adevărat că depășirea NYT a fost posibilă abia după ce AOL a cumpărat platforma Huffington Post, iar utilizatorii site-ului aolnews.com au început să fie redirecționați către huffingtonpost.com. Un alt motiv, poate fi și faptul că NYT a început să furnizeze conținut online plătit, ceea ce i-a atras o scădere a traficului.
Cu toate acestea, nu trebuie ignorat faptul că și fără AOL, "The Huff" crește tot mai mult pe segmentul site-urilor de știri. Astfel că nu e de mirare faptul că blogul și-a propus să bată CNN și Yahoo News.
Huffington Post este un blog fondat în luna mai a anului 2005 de către Arianna Huffington, iar acum a ajuns să ocupe primul loc în topul celor mai influente bloguri din America.
Cum o arată și graficul, blogul este vizitat de peste 3,5 milioane de unici pe lună, în timp ce traficul New York Times a trecut sub acest nivel.
Furnizorul american de servicii de Internet AOL a achiziţionat Huffington Post, în luna februarie, pentru 315 milioane de dolari.
La acel moment, AOL spunea că tranzacţia va duce la crearea unui grup media care va avea o bază combinată de 117 milioane de vizitatori lunar în SUA şi va ajunge la 270 milioane de oameni pe plan mondial.