Blogul care atrage 12,5 milioane de vizitatori unici pe lună

Blogul de tehnologie Mashable are 12,5 milioane de vizitatori unici şi peste 50 de milioane afişări pe lună, potrivit lui Pete Cashmore, fondatorul blogului.

Blogul de tehnologie Mashable a fost înfiinţat, în anul 2005, de Cashmore (26 ani) pe când acesta avea doar 19 ani. El a terminat liceul târziu, din cauza unei boli care l-a ţintuit la pat, şi a renunţat la facultate pentru a se ocupa de Mashable.

Prima reclamă postată pe blog i-a adus lui Cashmore 3.000 de dolari, îşi aduce aminte scoţianul. În prezent, Mashable valorează milioane de dolari şi este considerat unul dintre cele mai influente site-uri de tehnologie.
Mashable are 45 de angajaţi în New York, San Francisco şi Europa, iar Cashmore a declarat că intenţioneză să mărească echipa şi să dezvolte în continuare site-ul.
Altfel, firma de consultanţă Interactive Advertising Bureau a anunţat că în primul trimestru al acestui an publicitatea pe Internet în SUA a generat venituri record de 7,3 miliarde de dolari, în creştere cu 23% faţă de 5,9 miliarde de dolari în perioada similară a anului trecut

În luna aprilie a acestui an, IAB a raportat că în 2010 veniturile din publicitatea online s-au ridicat la 26 miliarde de dolari, în creştere cu 15% faţă de 2009, an în care aceleaşi venituri au înregistrat o scădere de 3,4% din cauza recesiunii.

<script src="https://player.ooyala.com/player.js?embedCode=kzbDRoMjqRY-WWr5dWDek3ex_O2sg2Vo&width=640&height=360&deepLinkEmbedCode=kzbDRoMjqRY-WWr5dWDek3ex_O2sg2Vo&autoplay=1&video_pcode=oza2w6q8gX9WSkRx13bskffWIuyf"></script>