Când vine vorba de trafic pe YouTube se ştie ca este unul dintre cele mai accesate site-uri din lume. Puţini ştiu însă că blogul oficial al YouTube „mătură” şI el câteva milioane de utilizatori pe an. Mai exact, în anul în care tocmai s-a încheiat blogul YouTube a făcut nu mai puţin de 13,7 milioane de vizitatori unici, conform cifrelor prezentate…chiar pe blog. Mai mult, creşterea numărului de unici faţă de 2008 este de 79%, în timp ce numărul de
Când vine vorba de trafic pe YouTube se ştie ca este unul dintre cele mai accesate site-uri din lume. Puţini ştiu însă că blogul oficial al YouTube „mătură” şI el câteva milioane de utilizatori pe an.
Mai exact, în anul în care tocmai s-a încheiat blogul YouTube a făcut nu mai puţin de 13,7 milioane de vizitatori unici, conform cifrelor prezentate…chiar pe blog.
Mai mult, creşterea numărului de unici faţă de 2008 este de 79%, în timp ce numărul de postări a crescut cu doar 13%. În anul precedent, numărul celor care intraseră pe blogul oficial al companiei a fost de 7,7 milioane.
Şi pentru că tot vorbim de cifre record, YouTube a anunţat că cea mai citită postare a fost chiar cea în care s-au anunţat cele mai vizualizate clipuri video din 2009. Astfel, numărul celor care au citit acea postare a trecut de 50.000.
YouTube, cifre record dar fără profit
Printre cele mai populare anunţuri apărute pe blogul YouTube se numără cel în care a fost anunţat “channel-ul milionar”. Mai exact, este vorba despre Fred’s Channel, care a ajuns la performanţa să depăşească un milion de subscriberi.
Blogul oficial al YouTube a fost mutat în iulie pe platforma “Blogger” de la Google, ceea ce permite oricărei persoane care un cont Google să posteze comentarii.
Cu toate acestea, în ciuda cifrelor uriaşe pe care YouTube le raportează, profitabilitatea site-ului ridică încă un semn de întrebare, mai ales că oficialii Google refuză sistematic să furnizeze informaţii cu privire la veniturile aduse de YouTube. Cert este că, de când a fost cumpărat cu 1,76 miliarde de dolari în 2006, YouTube merge pe pierdere.
CITEŞTE ŞI:
YouTube, păcălit de o utilizatoare