ZeList: Retrospectiva social media pe 2011 arată că blogurile personale pierd în favoarea Facebook

Conform indexului ZeList, în anul 2011, activitatea din blogosferă a înregistrat o scădere de aproximativ 15%, după numărul de posturi publicate, în timp ce activitatea de pe Facebook a crescut cu aproximativ 53%

Activitatea pe Twitter a crescut cu 15% faţă de anul precedent. Anul 2011 s-a dovedit a fi un an bun şi pentru presa online, aceasta înregistrând o creştere de aproximativ 50%.
În cadrul analizei ZeList sunt prezentate topul celor mai vizibile articole din presă şi de pe bloguri, topul celor mai vizibile postări pe Facebook şi topul celor mai vizionate video din anul 2011. Topurile au fost realizate în funcţie de scorul calculat de platfoma ZeList Monitor pe baza viralizării articolelor în social media din România.
Cel mai citit articol de presă de pe Facebook din 2011 a fost scris pe site-ul știrilor ProTV și se numește "Imaginile care au revoltat peste 1 miliard de oameni. Această societate este grav bolnavă". De altfel, știrile ProTV domină topul cinci al celor mai citite articole de presă de pe Facebook.
Pe locul întâi în topul celor mai virale postări de pe Facebook se află Radio ZU, pentru postarea "dă un like aici dacă ai bea o limonadă în momentul ăsta". Cel mai vizionat videoclip muzical de pe Facebook a fost al BUG Mafia, "Fără cuvinte".

ZeList Monitor este o soluţie de monitorizare a social media românească, ce urmăreşte peste 63.000 de bloguri, peste 50.000 de conturi de Twitter şi 1200 de surse online media, peste 2.000 grupuri publice Facebook, peste 15.000 de pagini publice Facebook şi cele mai importante forumuri din online-ul românesc.