Conglomeratul media Bloomberg L.P. ar putea înainta o ofertă de preluare a BusinessWeek de la McGraw-Hill, devenind astfel principalul favorit, în detrimentul lui Bruce Wasserstein, CEO al băncii Lazard Ltd. Pe lângă aceştia, şi fondul de investiţii Platinum Equity LLCPl, care deţine mai multe ziare ,ar putea depune o ofertă pentru achiziţia revistei care se confruntă în ultima perioadă cu grave probleme financiare. Ultimele oferte pentru preluarea BusinessWeek vor fi depuse pe
Conglomeratul media Bloomberg L.P. ar putea înainta o ofertă de preluare a BusinessWeek de la McGraw-Hill, devenind astfel principalul favorit, în detrimentul lui Bruce Wasserstein, CEO al băncii Lazard Ltd.
Pe lângă aceştia, şi fondul de investiţii Platinum Equity LLCPl, care deţine mai multe ziare ,ar putea depune o ofertă pentru achiziţia revistei care se confruntă în ultima perioadă cu grave probleme financiare.
Ultimele oferte pentru preluarea BusinessWeek vor fi depuse pe 15 septembrie, potrivit lui Jon Fine, reprezentant al revistei.
Potrivit unor surse din piaţă, Bloomberg se va întâlni în cursul săptămânii viitoare cu reprezentanţii McGraw-Hill pentru a negocia condiţiile unei achiziţii.
Conglomeratul media înfiinţat de Michael Bloomberg, primarul oraşului New York, a raportat in 2008 venituri de 6,1 miliarde de dolari. În acest an, în care industria media a fost una dintre cele mai afectate de scădere veniturilor din publicitate, Bloomberg a fost una dintre puţinele companii care a făcut angajări. Doar de la începutul anului, grupul a adus 500 de noi redactori.
Astfel, vestea că Bloomberg ar putea depune o ofertă a fost o gură de aer pentru angajaţii BusinessWeek, care speră că în acest fel îşi vor păstra locurile de muncă.
SURSA: New York Times