Mutarea a fost pregatită de câteva luni, iar Blue Air negociază ultimele detalii cu oficialii Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti şi cei ai Ministerului Transporturilor astfel încât pachetul pentru pasager să nu fie dramatic în urma mutării de pe Băneasa pe Otopeni.

Astfel, Blue Air va avea o baza de 6 avioane pe Otopeni şi va opera 85 de zboruri săptămânal. În afară de Tarom, Blue Air e a doua companie cu bază operaţională pe Otopeni.
Sherif Ussama, directorul general al companiei a declarat că “anul 2012 este unul provocător. Avem criza în jurul nostru, recesiune, rata de schimb nu e bună, avem 65% din plăţi catre furnizori, iar preţul petrolului nu scade aşa cum ne-am asteptat anul trecut în noiembrie. De asemenea, problemele din Iran vor avea impact negativ asupra preţului petrolului. Însă în aceste condiţii, noi ne extindem. Vom începe operarea într-o altă ţară unde avem un partener care are nevoie de noi”.
Blue Air a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 149 de milioane de euro, similară celei din 2010. În ceea ce priveste gradul de operare acesta a fost de 91 la sută, deși surse din piață au declarat pentru Capital că salariile piloților continuă să fie plătite cu cel puțin 2 luni întârziere. Sherif Ussama a negat că sunt probleme cu plata salariilor. "Avem întârzieri de câteva zile, dar nu mai mult, a spus Ussama.