Blue Ocean Strategy în premieră în România prin The Network

Cel mai inovator şi provocator exerciţiu de simulare de marketing din lume, Blue Ocean Strategy Simulation, este disponibil de luna aceasta şi în România, imediat după ce a fost lansat la nivel internaţional. Instrumentul are la bază o teorie ce a revoluţionat gândirea strategica de marketing, devenind repede “best seller” pe cinci continente. După ce a fost tradus în 41 de limbi, noul instrument este adus în România de unul dintre cei mai valoroşi consultanţi de mark

Cel mai inovator şi provocator exerciţiu de simulare de marketing din lume, Blue Ocean Strategy Simulation, este disponibil de luna aceasta şi în România, imediat după ce a fost lansat la nivel internaţional. Instrumentul are la bază o teorie ce a revoluţionat gândirea strategica de marketing, devenind repede “best seller” pe cinci continente. După ce a fost tradus în 41 de limbi, noul instrument este adus în România de unul dintre cei mai valoroşi consultanţi de marketing români, Eusediu Margasoiu, în parteneriat cu Şcoala IAA.

Margasoiu, partener The Network, este primul român ce primeşte certificare Blue Ocean Strategy Simulation şi unul dintre cei doar 14 traineri certificaţi la nivel mondial.

Blue Ocean Strategy Simulation este un revoluţionar instrument interactiv de simulare de marketing. Exerciţiul a fost construit de către StartX (autor al Markstrat şi Markops), unul dintre experţii mondiali în simulări de marketing strategic, împreună cu autorii cărţii Blue Ocean Strategy, pentru a transforma teoria prezentată în carte, în practică.

Cu peste 2 milioane de cărţi vândute şi tradus în 41 de limbi, Blue Ocean Strategy a devenit best seller pe 5 continente la doar câteva luni de la lansare. Este rezultatul unei cercetări de peste zece ani a 150 de mişcări strategice din mai mult de 30 de industrii, făcute într-o perioadă de peste 100 de ani (între 1880 şi 2000). Scopul strategiei Oceanului Albastru nu este de a depăşi în performanţă competiţia din industria existentă, ci de a  crea o nouă piaţă, făcând competiţia irelevantă.

Exerciţiul de simulare Blue Ocean permite participanţilor să exploateze puterea sa, aplicând teoria şi folosind metodologiile şi uneltele descrise în carte. Exerciţiul este cu atât mai valoros în contextul economic actual, când marea majoritate a regulilor pe care le cunoaştem nu mai sunt valabile.

Inovativă şi foarte proaspătă, simularea provoacă participanţii cu un nou mod de gândire strategică şi un team-building de excepţie. BOS oferă metodologie şi unelte pentru a crea noi pieţe şi un nou mod de a vedea şi înţelege inovaţia. Metodologiile oferite de BOSS pot fi aplicate de către orice companie, pe orice piaţă si acoperă atât formularea, cât şi execuţia strategiei.

Prima serie de seminarii Blue Ocean Strategy Simulation în România va demara în următoarele trei luni. Prin acest proiect desfăşurat alături de Eusediu Margasoiu, partener The Network, IAA continuă procesul educativ al industriei, alături de Şcoala IAA.

The Network este o reţea informală de consultanţi de marketing, practicieni seniori, care împreună adaugă valoare unei afaceri prin gândire strategică.