Compania germană a vândut în mai 188.287 vehicule BMW, MINI şi Rolls-Royce, fiind raportate creşteri în toate regiunile.
Recent, grupul german şi-a reafirmat obiectivul de a înregistra vânzări record în acest an, datorită lansării a 15 modele noi sau modernizate Rolls-Royce, Mini şi BMW.
Brandul BMW a înregistrat luna trecută un avans al livrărilor de 4%, la 159.129 de vehicule, datorită cererii solide de pe continentul american şi a redresării din Europa. Vânzările MINI au urcat cu 18,3%, la 28.831 unităţi.
În China, cea mai mare piaţă auto din lume, vânzările modelelor BMW şi Mini au scăzut în mai cu 4,2%. BMW este sub presiune pe piaţa chineză deoarece ritmul de creştere al economiei s-a atenuat.
În SUA, livrările companiei germane au urcat în mai cu 4,3%, în timp ce pe piaţa europeană avansul a fost de 8,4%.
În primele cinci luni ale anului vânzările BMW au urcat cu 7,7%, la 890.937 vehicule.
Brandul BMW a înregistrat un avans al livrărilor de 5,2% în perioada ianuarie-mai 2015, la 759.609 unităţi, în timp ce brandul MINI a raportat o expansiune de 25,9%, la 129.910 autoturisme.
Profitul net al BMW a urcat cu 4% în primul trimestru din 2015, la 1,51 miliarde de euro (1,70 miliarde de dolari).
Atât Audi, cât şi Mercedes, şi-au propus să devanseze BMW în termeni de vânzări până la finele deceniului şi, în ultima vreme, au redus decalajul.
Cu toate acestea, IHS Automotive estimează că, pe ansamblul acestui an, marca BMW îşi va păstra titlul de lider cu 1,82 milioane de autovehicule vândute la nivel mondial, comparativ cu 1,7 milioane vehicule vândute de Audi şi 1,6 milioane de Mercedes-Benz.
AGERPRES