BMW Group şi-a mărit volumul vânzărilor, veniturile şi încasările atât în cel de-al doilea trimestru, cât şi în prima jumătate a anului 2014.
Veniturile concernului au crescut în cel de-al doilea trimestru cu 1,8%, astfel că au ajuns la 19,905 miliarde de euro (2013: 19,552 miliarde €) pentru perioada de trei luni. Afacerea a beneficiat vizibil de o creştere a volumului de vânzări, cu factorii cursului de schimb amortizând scala creşterii veniturilor. EBIT a crescut cu 26,0%, la 2,603 miliarde de euro (2013: 2,066 miliarde €) pe baza unei îmbunătăţiri a modelelor şi a repartiţiei regionale. Profitul brut al concernului (EBT) a urcat cu 30,9%, la un nou maxim de 2,660 miliarde de euro (2013: 2,032 miliarde €). Profitabilitatea înainte de taxe a fost de 13,4% (2013: 10,4%). Profitul net al BMW Group a crescut cu 27,2%, la 1,771 miliarde de euro (2013: 1,392 miliarde €).
Numărul total de automobile ale mărcilor BMW, MINI şi Rolls-Royce livrate clienţilor la nivel mondial a crescut cu 5,3% în cel de-al doilea trimestru, la un nou record de 533.187 de unităţi pentru intervalul de trei luni (2013: 506.321 unităţi).
Veniturile grupului pentru primele şase luni au crescut cu 2,8% faţă de anul trecut, la 38,140 miliarde de euro (2013: 37,098 miliarde €). Şi aici, factorul curs de schimb a redus scala creşterii. EBIT a urcat cu 14,4%, la 4,693 miliarde de euro (2013: 4,104 miliarde €), iar profitul brut a crescut cu 19,6%, la 4,826 miliarde de euro (2013: 4,035 miliarde €). Profitul net a înregistrat un salt de 19,6%, la 3,233 miliarde de euro (2013: 2,704 miliarde €). Volumul vânzărilor BMW Group a crescut cu 6,9%, la 1.020.211 unităţi, în primul semestru al anului (2013: 954.521 unităţi) – prima dată când au fost vândute peste un milion de automobile în prima jumătate a anului. Cu această performanţă, BMW Group a reuşit să-şi păstreze poziţia de lider mondial în rândul companiilor auto din segmentul premium.
"Creşterile înregistrate de volumul vânzărilor, veniturile şi încasările BMW Group în cel de-al doilea trimestru, precum şi în primele şase luni continuă dezvoltarea succesului pentru afacerea noastră", a declarat Norbert Reithofer, preşedintele Consiliului Director BMW AG, la München.