Modificarea sistemului de management al livrărilor de piese de schimb la depozitul central de piese BMW din Dingolfing a creat întârzieri majore ale reparaţiilor în lanțul de unităţi service ale companiei. România a fost și ea afectată însă acum situația tinde să se normalizeze.
Mulți clienți BMW din întreaga lume se plâng de întârzierea reparațiilor pentru vehiculele aflate în service. Oficialii constructorului admit problema – care durează deja de aproape două luni – și au și o explicație: schimbarea sistemului de management al livrărilor a dat peste cap depozitul central din Dingolfing, cel de la care se aprovizionează toate celelalte astfel de facilități din lume. Manfred Gruner, purtător de cuvânt al BMW a declarat, conform ANE, că 10% dintre piesele necesare nu pot fi livrate imediat. Pentru a soluționa problema, BMW a solicitat angajaților din Dingolfing să muncească iore suplimentare însă o îmbunătățire majoră a situațiai este așteptată cel mai devereme la începutul lui septembrie când noul sistem ar trebui să funcționeze la paramentrii așteptați.
„Trebuie să dezamăgim circa 180 de clienți pe lună, ceea ce înseamnă 20% dintre solicitările pentru reparații majore”, declară Burkhard Weller, acționarul majoritar al Weller Gruppe din Osnabrueck- unul dintre cei mai mari dealeri din Germania.
Conform unor surse din cadrul BMW Group, în acest moment livrarea de piese de schimb se află la circa 75% din volumul normal. Din cauza volumelor deosebit de mari, situtia se ameliorează lent. Pentru a înțelege dimensiunile reale ale problemei trebuie luat în calcul faptul că la Dingolfing sosesc zilnic aproximativ 50.000 de comenzi.