Compania bavareză a adus pe piața autohtonă cel mai puternic vector al vânzărilor sale. După 36 de ani, Seria 3 a ajuns la performanțe greu de anticipat
În iulie 1975, bavarezii prezentau pentru prima dată clienților din întreaga lume un model denumit Seria 3, de fapt, la acea vreme, doar o reducere la scară a Seriei 5, lansate în 1972. După cinci generaţii şi 12,5 milioane unităţi, acesta este cel mai bine vândut model al mărcii şi un factor important în menținerea companiei pe poziția de lider al pieței premium. Numai în ultimul an, mai bine de unu din patru modele BMW livrate clienților a fost un Seria 3. Un element important, care diferențiază actuala versiune de cele anterioare, este chiar echiparea. A şasea generaţie Seria 3 aduce în prim-plan BMW Lines, concept care a debutat cu noul Seria 1. Sunt disponibile trei opţiuni de personalizare a designului automobilului: Sport Line, Modern Line, Luxury Line. Acestea includ numeroase elemente de design interior şi exterior, de la grila radiatorului la culoarea cadranelor de bord, şi permit un nivel de individualizare fără precedent. Ca un detaliu deosebit, inclusiv cheia automobilului este personalizată în funcţie de linia adoptată.
Tehnologii încă unice în segment Noul BMW Seria 3 oferă o serie de tehnologii unice în zona sa de piață. Dintre acestea se remarcă sistemul „Head-up Display”, care proiectează informaţiile esenţiale într-o imagine color, de mare rezoluţie, pe parbriz, direct în câmpul vizual al conducătorului, ajutând astfel șoferul să fie atent la trafic. Tot opțional sunt disponibile până la şase camere video, prin care pot fi monitorizate majoritatea unghiurilor dificil de observat. Prețurile variantei sedan sunt cuprinse între 34.472 euro (320i) și 36.580 euro (320d EfficientDynamics Edition).