BMW mizează pe leasing pentru creșterea vânzărilor

Reprezentanța BMW în România a anunțat că în ultimii patru ani, ponderea vânzărilor proprii în leasing a crescut constant, ajungând de la 50% în 2008 la 76% în 2011.

„În acelaşi timp, cota de piaţă a BMW Financial Services din totalul vânzărilor mărcii a crescut de la 35% în 2008, la 57% în 2011. În prezent, până la două din trei automobile cumpărate sunt achiziţionate prin BMW Financial Services”, menționează reprezentanții director general BMW Group România. Încercând să susțină acest trend, reprezentanța locală a companiei germane a lansat de la 1 decembrie un nou serviciu al BMW Financial Services denumit BMW Select.
Premiera este reprezentată de un mecanism de finanţare, care vine cu o rată redusă cu până la 50% şi oportunitatea achiziţiei unui nou automobil la finalul perioadei de finanţare. Noul produs de leasing financiar oferă clienților oportunitatea de a achiziţiona un automobil BMW pentru o rată cu aproximativ 50% mai mică decât o soluţie de finanţare obişnuită, în condiţiile unei perioade de finanţare de trei ani şi a unui  avans de minim 20%.  În plus, pe toată durata contractului, clientul beneficiază de extinderea perioadei de garanţie şi „Gap Insurance” (o formulă de asigurare care acoperă, în caz de daună totală, diferenţa între preţul iniţial şi valoarea asigurată de poliţa CASCO). În premieră în România, la finalul perioadei de finanţare, clientul poate opta pentru schimbarea automobilului finanţat cu unul nou prin predarea celui utilizat (ceea ce presupune închiderea contractului de leasing iniţial) şi semnarea unui nou contract de finanţare.
„BMW Select deschide un nou segment în piaţa de finanţare. Clientul poate beneficia de un automobil nou o dată la trei şi, în acelaşi timp, de o rată cu aproximativ 50% mai mică faţă de cea plătită în cazul produselor standard de leasing financiar,” a explicat Ştefan Pricop, Country Manager BMW Financial Services Romania.
În ultimii patru ani, ponderea vânzărilor  în leasing a crescut constant, ajungând de la 50% în 2008 la 76% în 2011 (evaluare pentru  intervalul ianuarie-octombrie). În acelaşi timp, cota de piaţă a BMW Financial Services din totalul vânzărilor mărcii a crescut de la 35% în 2008, la 57% în 2011. În prezent, până la două din trei automobile cumpărate sunt achiziţionate prin BMW Financial Services.
„Prin BMW Select vrem să ajutăm clienţii să beneficieze de o maşină nouă la fiecare trei ani. În acelaşi timp vrem să aducem în prim plan costurile lunare de utilizare. Suntem o marcă emoţională care vorbeşte despre plăcerea de a conduce, dar avem şi toate argumentele pentru a fi alegerea  raţională numărul 1 în segmentul premium: eficienţă «best in class» prin BMW EfficientDynamics, cele mai reduse costuri de întreţinere prin Basic Service Inclusive în standard pentru toate modelele BMW şi, bineînţeles, cele mai inovative servicii de finanţare”, a explicat Marco Schulz, Director General BMW Group România. „Avem toate perspectivele să încheiem pentru al doilea an consecutiv pe primul loc în segmentul premium. În 2012 vrem să ne întărim poziţia de leader şi serviciile de finanţare pot fi motorul de creştere”, a concluzionat Schulz.