Partea frontală a automobilului – cu elementele distinctive BMW precum grila dublă a radiatorului, faruri circulare duble şi o priză de aer mare în bara faţă – subliniază conexiunile cu BMW Seria 3. Cu toate acestea, interpretarea de design mai sportivă a Seriei 4 Coupé scoate în evidență calităţile dinamice. Butoanele sistemelor de comandă și control din BMW Seria 4 Coupé sunt dispuse ergonomic în jurul conducătorului. În compartimentul din spate, scaunele conturate subliniază prerogativele sportive ale mașinii, iar tetierele încastrate şi contururile laterale – largi şi dintr-o bucată – oferă banchetei imaginea a două scaune individuale. Conform BMW, clienţii pot opta pentru trei linii de design – Sport Line, Modern Line şi Luxury Line – şi un pachet M Sport ca alternativă la specificaţia standard.
Modelul sport cu două uşi dispune de motoare alimentate cu benzină – şase cilindri dispuşi în linie, la BMW 435i Coupé și cu patru cilindri, la BMW 428i Coupé – şi unul diesel cu patru cilindri, la BMW 420d Coupé. Toate propulsoarele utilizează cea mai nouă tehnologie TwinPower Turbo şi acoperă un spectru de puteri de la 184 CP până la 306 CP.

Încă din momentul intrării pe piață, în octombrie, versiunile pe benzină sunt disponibile și în combinație cu sistemul inteligent de tracțiune integrală BMW xDrive. Modelul va fi disponibil în România cu prețuri care încep de la 40.796 euro pentru modelul BMW 420d.

Articol publicat în Suplimentul Auto Capital care a apărut împreună cu revista Capital și cu Evenimentul Zilei pe 30 septembrie 2013.