Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) are o problemă cu resursa umană, aproape 80% din structură având orice alt fel de calificări decât constructori, a explicat ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, la postul public de televiziune.
"Acum sunt în plin proces de… au fost în evaluare şi acum sunt în restructurare şi urmează să se modifice structura companiei. Dar, pe de altă parte, trebuie să ai şi experţi, nu neg faptul că ai nevoie şi de jurişti foarte buni şi de economişti foarte buni care să te ajute în urmărirea şi implementarea clauzelor din contract. Şi aici cred că a fost o slăbiciune a administraţiei care a ezitat, a evitat, nu a ştiut, a fost rău intenţionată poate uneori sau poate de cele mai multe ori în a aplica clauzele contractuale", a spus ministrul Transporturilor.
CNADNR va semna, astăzi, încă trei contracte pentru construcţia de autostrăzi de pe Coridorul IV de transport Pan –European, finanţate de Uniunea Europeană în proporţie de 85%.
Este vorba de tronsoanele 1, 2 şi 4 ale autostrăzii Orăştie-Sibiu, parte a coridorului IV pan european.