Andrea Esca nu poate citi fără lentile de contact
A devenit ca un ritual de fiecare dată când Andreea Esca intră la pupitrul știrilor Pro TV. Populara știristă suferă de o afecțiune ce o obligă ca înainte de fiecare emisie să facă un anumit lucru, fără de care nu ar putea să citească prompterul.
Esca suferă de miopie și nu intră în emisie decât după ce își pune lentile de contact. Ea face acest lucru pentru a nu fi obligată să poarte ochelari în timpul transmisiei. Atunci când nu este „live”, prezentatoarea poartă ochelari de vedere.
„Mamei mele nu i-au plăcut niciodată ochelarii. Eu, în schimb, când eram în gimnaziu, am reușit să o conving că nu vad bine la tablă doar ca să-mi ia niște ochelari cu rame roz.
Între timp, am descoperit și o mică miopie care m-a însoțit toată viața. Și am rămas fan ochelari chiar dacă la jurnal port lentile de contact, ca să nu stea nimic intre noi”, a mărturisit Andreea Esca.
Face afaceri împreună cu soțul său
De-a lungul timpului, știrista a demonstrat că se pricepe și la afaceri. Recent, Esca a arătat că celebritatea o poate pune în postura de om de afaceri de succes. Împreună cu soțul ei, Alexander Eram, a organizat o călătorie pe vasul de croazieră Celebrity Edge, unde participanții se pot aștepta la numeroase surprize. Acest lucru a avut loc la finalul lunii septembrie, iar prețurile nu au fost chiar pentru orice buzunar.
Un bilet pentru acest eveniment costă 3.000 de euro, iar călătoria include opriri în Spania, Franţa şi Italia (în orașele Valencia, Ibiza, Portofino, Ajaccio, Florenţa şi Roma). Călătoria a avut loc între 23 și 30 septembrie, iar Andreea Esca a reușit să vândă aproape 70 de bilete, însumând peste 200.000 de euro.
„Am ieşit pe plus, sigur că da, da. Cred că nimeni nu-şi doreşte să facă lucruri în care să iasă pe minus. Important e să ieşim pe plus din punct de vedere al experienţei. Asta e cel mai important pentru mine. Să plece oamenii de pe croazieră, să se dea jos la Roma şi să zică wow, mi-a plăcut, a meritat tot deranjul”, a spus știrista, pentru Pagina de Media.