Bogdan Popescu, marketing director al Grupului Erbașu, în Top 100 Manageri: „Ne dorim să arătăm tot mai mult tinerilor că domeniul construcțiilor nu este doar al noroaielor”

Bogdan Popescu, director de marketing al Grupului Erbașu

Bogdan Popescu, director de marketing al Grupului Erbașu

Bogdan Popescu, directorul de marketing al grupului de companii Erbașu, a dezvăluit, în cadrul nominalizării în Top 100 Manageri, publicat de Revista Capital în data de 26 aprilie, o serie din succesele și planurile de viitor. Cu o experiență de peste trei decenii pe piața din România, Grupul Erbașu dezvoltă activități în industria construcțiilor, hotelieră, agrozootehnică și alimentară din România.

Prezentăm mai jos răspunsurile complete acordate de Bogdan Popescu, marketing director al Grupului Erbașu, în cadrul nominalizării sale în Top 100 Manageri la categoria Marketing și Vânzări. Topul a fost publicat în data de 26 aprilie de Revista Capital:

1. Care este cel mai mare proiect din cariera dumneavoastră implementat în cadrul instituției în care activați în prezent?

La nivelul grupului de companii pe care îl reprezint, cu siguranță cel mai mare proiect, care de altfel continuă să reprezinte un succes din perspectiva consumatorului final, face referire la produsele lactate Nucet – produse românești, naturale 100%. Practic este un brand care s-a dezvoltat sănătos, fără un push major pe zona de promovare, dar care a reușit să câștige ușor , ușor notorietate și se află în rândul produselor a căror consumatori au devenit fideli.

2. Care sunt proiectele prevăzute pentru 2023?

Atât la nivel personal cât și la nivelul organizației , scopul principal este acela de a schimba perspectiva a cum este văzut din exterior un șantier de construcții, de la un nou concept vizual de artă stradală, (așa cum deja am implementat pe gardul unuia dintre șantierele noastre din Craiova), până la o comunicare din ce în ce mai intensă cu persoanele care văd doar lucrurile ce nu se fac în domeniul construcțiilor, nu și lucrurile ce se fac…și se fac bine, chiar de către noi, românii, în România.

Totodată, ne dorim să arătăm tot mai mult tinerilor că domeniul construcțiilor nu este doar al noroaielor și al celebrului personaj contextual Dorel, ci are foarte multe părți extraordinar de frumoase care poate nu pot fi regăsite în niciun alt domeniu și pot oferii sentimente profesionale unice în momentul finalizării unor proiecte.

3. De ce v-ați lovit în relația cu administrația locală sau centrală?

Poate că pare ușor surprinzător, dar în domeniul comunicării, al marketingului, am avut plăcuta surpriză să întâlnesc o serie de persoane din zona administrației locale și centrale care sunt foarte deschise, cu viziune și profesioniste din toate punctele de vedere.

4. Ce sfat i-ați da unui tânăr care este la început de drum într-o carieră similară cu a dumneavoastră?

În primul rând să creadă că drumul ales în acest domeniu este cel care îi poate aduce cele mai mari satisfacții profesionale. În al doilea rând, să nu creadă niciodată că a învățat tot, că stăpânește tot , pentru că în zona de marketing  totul se poate schimba radical de la o zi la alta.

5. Care credeți că vor fi cele mai importante schimbări în domeniul  în care activați în următorii 10 ani?

Așa cum deja simțim, inteligența artificială este cea care va schimba cu totul domeniul marketingului. Modul de interacțiune va fi diferit, ne vom da seama cu siguranță mult mai ușor de eventualele greșeli pe care am putea să le facem într-o lume atât de dinamică.