Bolt planifică o creștere a echipei cu încă 30-40%. Specialiştii din România dezvoltă noi soluţii

Conform unui comunicat al Bolt, platforma europeană de mobilitate şi-a extins divizia de software development din România cu 25% în primele nouă luni. Platforma subliniază că plănuieşte o creştere a echipei cu încă 30-40% pentru anul viitor.

Specialiştii din România dezvoltă soluţii, funcţionalităţi ale platformei şi aplicaţii şi servicii noi pentru toate subsidiarele europene Bolt, iar anul acesta au fost implicaţi în proiectele de lansare a serviciilor de livrare de mâncare şi de închiriere a trotinetelor electrice în mai multe oraşe de pe continent, conform comunicatului.

O creştere a echipei cu încă 30-40%

„În prezent, suntem 50 de colegi în divizie – jumătate lucrează la sistemele de hărţi geografice necesare aplicaţiei de mobilitate, iar cealaltă jumătate lucrează la aplicaţia Bolt Food”, explică Horia Coman, şeful diviziei de software development Bolt.

„Condiţiile sociale şi de piaţă ne-au impulsionat anul acesta să lansăm servicii noi în multe ţări europene, echipa noastră a susţinut tehnologic toate aceste lansări, în multe cazuri în timp record, iar în continuare lucrăm la menţinerea platformelor şi adăugarea de noi caracteristici”, a adăugat el.

La nivel european, divizia de software a Bolt a lucrat la integrarea cu marile reţele de magazine (pentru serviciile de livrare de alimente) şi la crearea suportului tehnologic pentru plăţi cash, acolo unde acelea erau importante.

În România, lansarea Bolt Food a presupus integrarea rapidă a sute de parteneri din HORECA şi a mers mai mult pe plăţile cu cardul, dată fiind obişnuinţa de plată deja creată şi nivelul de confort şi de siguranţă sporit pe care îl asigură acest tip de plată atât pentru client, cât şi pentru curieri.

Pe segmentul de ride-hailing, Bolt a creat un sistem de hărţi intern, care a permis completarea hărţilor existente cu repere şi străzi lipsă. Toate aceste lansări şi proiecte mari au fost însoţite, în subsidiar, de numeroase alte caracteristici şi funcţionalităţi adăugate platformei, toate menite să contribuie la stabilitatea şi utilitatea acesteia.

Echipa de software Bolt s-a adaptat uşor cu regimul de telemuncă, având în vedere faptul că şi înainte de începerea pandemiei exista posibilitatea de a lucra de la distanţă şi că activitatea diviziei presupunea, oricum, interacţiune virtuală cu colegi din întreaga Europă.

Bolt are peste 30 de milioane de utilizatori înregistraţi în peste 35 de ţări din lume. Serviciile sale includ de la transport la cerere şi micromobilitate, cu trotinete electrice şi biciclete electrice, la livrări de mâncare şi pachete.