Incepand cu luna august, platforma de televiziune digitala Boom aduce, in premiera europeana, Ginx TV – primul canal international axat pe cultura jocurilor video. Ginx TV emite 24 de ore pe zi şi va difuza programe proprii originale, destinate atât jucătorilor ocazionali, cât şi împătimitilor de jocuri video.
„La nivel mondial, industria jocurilor video a depasit la sfârsitul anului 2007 industria muzicală, datorita spiritului sau inovativ si adaptabilitatii. Aceasta evolutie confirma o schimbare de preferinte si in gusturile a mare parte dintre consumatorii de televiziune, iar noi ne dorim sa fim primii care tin seama de acest lucru”, declara Irina Cluve, director de Marketing Boom.
Ginx se bazează pe cultura jocurilor video, prezentănd industria dintr-o nouă perspectivă. Axat pe conceptul de light entertainment, Ginx îsi concentrează grila de programe pe partea casual a jocurilor video si pregăteste un website cu multe suprize pentru cei care s-au jucat măcar o dată în viată (www.ginx.eu). Ginx este cuprins in pachetul standard de canale Boom.