Borbely: România are nevoie, pe lângă brand turistic, de infrastructură şi servicii

Pe lângă un brand turistic, România are nevoie de infrastructură şi servicii de bună calitate, spune mnistrul Mediului, Laszlo Borbely. Din păcate, în ultimii 20 de ani turismul nu a reprezentat o prioritate pentru guvernanţi şi că nu a existat o strategie coerentă pentru dezvoltarea acestui domeniu de activitate care poate aduce ţării venituri importante, a spus Borbely. Dovada o reprezintă, în opinia sa, privatizările făcute “alandala”, dar şi bazele turistice c

Pe lângă un brand turistic, România are nevoie de infrastructură şi servicii de bună calitate, spune mnistrul Mediului, Laszlo Borbely.

Din păcate, în ultimii 20 de ani turismul nu a reprezentat o prioritate pentru guvernanţi şi că nu a existat o strategie coerentă pentru dezvoltarea acestui domeniu de activitate care poate aduce ţării venituri importante, a spus Borbely. Dovada o reprezintă, în opinia sa, privatizările făcute “alandala”, dar şi bazele turistice care au fost distruse.

“Sunt ţări care trăiesc numai din turism, uitaţi-vă la Tunisia, cinci milioane de turişti vin în fiecare an. România are mare, munte, ape geotermale o treime din Europa, dar nu are servicii şi infrastructură”, a spus ministrul Mediului, menţionând că toate guvernele de până acum au greşit pentru că nu au luat “decizii strategice” de a pune la punct drumurile de acces către aceste zone turistice.

“Pe lângă brand turistic, trebuie să ai drumuri şi servicii”, a mai spus ministrul Laszlo Borbely, care a ţinut să sublinieze că în ultimii doi ani actualul Guvern a fost mult mai interesat de turism şi a alocat bani pentru dezvoltarea acestuia.