Romaqua Group Borsec speră la o cifră de afaceri de 650 milioane lei pentru anul 2016, după ce în 2015 a înregistrat o cifră de afaceri de 632 milioane lei, a anunţat Radu Lăzăroiu, directorul general al companiei.
"În cei 18 ani de activitate, respectiv în intervalul dintre anii 1998-2016, Romaqua Group a investit 220 de milioane de euro în modernizarea proceselor tehnologice, astfel încât apa minerală naturală Borsec să ajungă pe masa consumatorilor având exact aceleaşi proprietăţi ca în momentul îmbutelierii. Pentru anul 2016, sperăm la o cifră de afaceri de 650 milioane lei, după un nivel de 632 milioane lei înregistrat în 2015. În acest moment, avem peste 2.150 de angajaţi şi îmbuteliem aproape 350 milioane de litri. Procesul a început în anul 1806, când se îmbuteliau trei milioane de litri de apă minerală", a afirmat Radu Lăzăroiu.
Potrivit directorului general al Romaqua Group, Borsec este lider pe piaţa apelor îmbuteliate, cu o cotă de piaţă în volum de 26,1%, şi 31,7% în valoare – date furnizate de compania Market Vektor. Exportul de apă minerală naturală Borsec se realizează în 19 ţări, reprezentând aproximativ 5% din totalul producţiei.
"Pentru perioada care urmează, dorim să ne menţinem la nivelul de 31,7 la sută ca şi valoare a cotei de piaţă, şi chiar să creştem câteva procente. de asemenea, vrem să sporim într-un orizont de timp procentul de 20 la sută din totalul producţiei livrat către sectorul HoReCa, către un 30-35 la sută, deşi procesul de pătrundere în acest sector nu este întotdeauna foarte uşor", a precizat Radu Lăzăroiu.
Conform reprezentanţilor companiei, Borsec sărbătoreşte, în acest an, 210 ani de tradiţie, fiind încununată – încă de la începuturile sale industriale, cu titlul de 'Regină a apelor minerale' de către Împăratul Franz Josef. În anul 2004, la cea mai importantă competiţie de profil care are loc în Statele Unite, Borsec a primit titlul de 'Cea mai bună apă minerală din lume'.
"Borsec este cel mai de încredere brand în categoria apelor minerale naturale, câştigând titlul Trusted Brands de zece ori consecutiv. Ideea de continuitate şi permanenţă este subliniată şi de faptul că, în 210 ani, la Borsec s-au îmbuteliat peste 35 miliarde de litri de apă minerală naturală", a subliniat directorul general Romaqua Group.
Romaqua Group are în portofoliu brandurile: Borsec (ape minerale naturale), Stânceni (apă minerală naturală), Aquatique (apă minerală naturală oligominerală), Giusto (băuturi răcoritoare), Giusto Natura (băuturi răcoritoare plate), Albacher, Dorfer şi Muhlbacher (bere). Borsec este liderul pieţei de ape minerale naturale, iar Giusto Natura liderul pieţei de băuturi răcoritoare plate (still drinks).AGERPRES