Grupul Unipoint a realizat în anul 2010 vânzări în valoare de 124 de milioane dolari. Grupul are în prezent un număr de aproximativ 2.360 de angajaţi, care îşi desfăşoară activitatea în două centre de producţie amplasate în China continentală şi Taiwan, precum şi în diverse centre de vânzare. Mărcile Unipoint şi NSA vor fi păstrate.
Achiziţia grupului Unipoint face parte din strategia dezvoltată de divizia Bosch Automotive Aftermarket prin care urmăreşte să-şi consolideze poziţia de principal furnizor de demaroare şi alternatoare şi să investească în sectorul produselor pentru controlul temperaturii. De asemenea, prin această achiziţie, afacerea în domeniul lamelor de ştergătoare se extinde cu încă un centru de producţie, amplasat în Asia.
„Prin preluarea Grupului Unipoint, ne consolidăm poziţia de principal furnizor de demaroare, alternatoare şi lame de ştergătoare în aftermarket şi ne extindem activităţile în Asia”, a declarat Robert Hanser, preşedintele Consiliului de Administraţie al diviziei Automotive Aftermarket.