Facem apel, în mod particular, la clienții care și-au verificat aparatele în campania anterioară și ale căror racorduri nu au necesitat înlocuire, să mai verifice aparatele încă o dată. Cauza este o posibilă defecțiune la un racord de conectare la gaz. În anumite circumstanțe pot avea loc scurgeri de gaz și în cazuri extrem de rare poate apărea un risc de explozie. Fiecărui proprietar al unui aparat afectat îi va fi oferită gratuit la domiciliu înlocuirea racordului de conectare la gaz de către un tehnician de service autorizat. Pentru evitarea oricărui pericol potențial, proprietarii aparatelor afectate trebuie să oprească imediat alimentarea cu gaz a aparatului și să întrerupă utilizarea acestuia până la înlocuirea racordului.

Siguranța consumatorilor reprezintă prioritatea numărul unu pentru BSH Electrocasnice SRL. Drept urmare, o nouă acțiune voluntară de siguranță este demarată astăzi pentru un număr limitat de aparate electrocasnice. În România sunt afectate un număr de 4.332 de aparate electrocasnice produse în perioada 2006 – 2011. BSH Electrocasnice SRL face apel către clienții săi să verifice dacă aparatul lor electrocasnic este afectat de această acțiune voluntară de siguranță. Facem apel, în mod particular, la clienții care și-au verificat aparatele în campania anterioară și ale căror racorduri nu au necesitat înlocuire, să-și mai verifice aparatele încă o dată. Pentru a contacta cât mai mulți proprietari de aparate afectate, vom derula în următoarea perioadă o campanie media cu anunțuri plasate în publicațiile și pe site-urile online cu cea mai mare acoperire.

Toți proprietarii de aragazuri marca Bosch fabricate între august 2006 și octombrie 2011 și de plite încorporabile pe gaz marca Bosch, din inox, 60 cm lățime, cu butoane de control pe partea dreaptă, produse în perioada ianuarie 2009 – octombrie 2011, sunt rugați să verifice pe www.gascookingsafety.com dacă aparatul lor este afectat sau să apeleze numărul de telefon cu tarif normal 021 203 97 48, de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00, și sâmbăta, între orele 09:00 – 16:00. Înlocuirea gratuită a racordului la domiciliul proprietarului va fi realizată în cel mai scurt timp.
BSH Electrocasnice SRL își cere scuze anticipat clienților săi pentru orice inconvenient cauzat de această acțiune voluntară de siguranță.