Brandurile dispar ușor și de regulă, le este și mai greu să reintre în atenția publicului după o absență îndelungată. Unele mărci de renume au reușit să revină pe piață după ani în care au lucrat la noi produse sau la strategii de promovare și poziționare. Publicația 24/7 Wall St. A identificat brandurile care erau cândva muribunde, iar acum prosperă.
Cele mai multe branduri identificate au o istorie bogată și au înregistrat vânzări importante înainte să cadă în uitare. Jurnaliștii de la 24/7 Wall St. au analizat brandurile care au dominat piața în ultimii 50 de ani, dar apoi și-au pierdut supremația.
Lego
LEGO Group a apărut în 1932, iar timp de zeci de ani, a dominat piața jocurilor. Între 2002 și 2004, vânzările LEGO au scăzut cu 40%, pe fondul creșterii popularității jocurilor video și a dispozitivelor electronice. În 2004, LEGO avea datorii de aproape un miliard de dolari și era in pragul falimentului. Recesiunea și scăderea prețurilor la jucăriile LEGO au impulsionat însă din nou vânzările LEGO. Compania a concediat 1.000 de angajați, a redus producția de la 13.000 la 6.000 de piese și a retras jucăriile demodate. În prima jumatate a anului 2011, vânzările nete ale Lego au crescut cu 25% față de perioada similară a lui 2010.
Marvel
Marvel este unul din cele mai populare branduri din industria benzilor desenate și este responsabil de succesele Spider-Man, X-Men si The Hulk. La sfârșitul anului 1996, vânzările de benzi desenate și de carduri cu personaje au scăzut, iar Marvel era față în față cu falimentul. În anul 2000, Marvel „s-a regenerat” prin lansarea filmului X-Men, care a avut un succes incredibil și a incasat 300 de milioane de dolari în toată lumea. În anul 2009, Marvel Entertainment a fost cumpărat de Disney pentru 4 miliarde de dolari.
Apple
În anii ’80, Apple a fost primul producător de PC-uri, prin generația Macintosh. În 1985, Steve Jobs a renunțat la funcția de CEO, după ce a fost indepărtat de consiliul de administrație, care a numit un nou șef în persoana lui John Scully. Compania a mers bine până la mijlocul anilor ’90, cand a inceput să aibă pierderi. Jobs s-a intors la conducerea companiei în 1997. După un an și jumătate de pierderi, Apple a primit o finanțare de 150 milioane de dolari de la Microsoft. In 1998, compania a lansat iMac, urmat de marele succes iPod, în 2001. Aceste produse au marcat revenirea Apple în prim plan, pe o poziție de lider. Acum, Appkle este unul dintre cele mai iubite branduri din lume.
Nintendo
Compania japoneză de console pentru jocuri Nintendo domina piața la sfârșitul anilor ’80, cu Gameboy, Nintendo Entertainment System si Super Nintendo. La mijlocul anilor ’90, au apărut primii rivali ai Nintendo, printre care Playstation-ul de la Sony. Nintendo a lansat Nintendo 64, pentru a combate noua generație de console care integrau și funcția 3D.
Nintendo a continuat să se lupte cu "rivalii", însă Nintendo GameCube s-a vandut mai slab decat Xbox-ul de la Microsoft, iar apariția PlayStation 2 i-a nimicit șansele de succes. In 2006 însă, Nintendo și-a revenit, după lansarea Wii, care a devansat Xbox 360 și PlayStation 3. Wii a avut succes mai ales la familiile cu copii și nula obișnuiții amatori de jocuri. Până acum, consola Wii de la Nintendo s-a vândut în peste 86 milioane de unități, în toată lumea.
Volkswagen
Volkswagen era relativ necunoscut in America anilor ’60, chiar daca produsele sale se comercializau inca din 1949. In 1970, Volkswagen controla 7% din piața nord-americană. In ciuda succesului inițial, compania a făcut câțiva pași greșiti care i-au cauzat declinul, printre care lansarea modelului „Rabbit”. În 1992, vânzarile anuale din SUA au scăzut mult, iar VW a anunțat că dorește să se retragă de pe piață. După șase ani însă, compania a revenit spectaculos cu micuțul Beetle, iar în anul 2000, Volkswagen a avut cele mai bune vânzări pe piața americană din ultimii 26 de ani.