Specialisti recunoscuti din Romania, Danemarca si Olanda vor aborda subiecte precum leadership in comunicare, noi strategii ale unor brand-uri de succes, tactici pentru un marketing responsabil si multe altele.

Rolul pe care il joaca sustenabilitatea in strategia de marketing si comunicare a brandurilor si companiilor devine din ce in ce mai important, fie ca este vorba de impactul general si pozitionarea acestora pe piata, fie pentru a intampina asteptarile consumatorilor. Astazi, mai mult ca oricand, oamenii de comunicare trebuie sa fie la curent cu tot ce este nou si sa aiba la indemana atat instrumentele, cat si solutiile pentru a face fata provocarilor din societate.

In acest sens, Brand Power Summit 2021 propune subiecte precum:

REIMAGINING BRAND STRATEGIES – Cum abordam noile tendinte si cum le utilizam in strategia de comunicare

BRAND STORYTELLING – Care sunt noile abordari in comunicarea de brand in contextul actual

RETHINKING SUSTAINABILITY – Ce schimbari ne-a adus pandemia si care sunt transformarile in sustenabilitate astazi

BUILDING MEANINGFUL BRANDS – Cum sa ne apropiem mai usor de consumatori printr-un marketing responsabil

TRENDS FOR 2022 – Care sunt trendurile si oportunitatile in era sustenabilitatii si a marketing-ului sustenabil

Vorbitorii primei editii sunt: Thomas Kolster (Marketing Activist, Sustainability Normaliser & Author), Cristina Hanganu (Communication & CSR Director, Lidl Romania), Smiley, Diana Tanase (B2B2C Marketing Manager, Mastercard), Ana Maria Bajan (Marketing, Business Development & PR Executive Director, Caroli Foods Group), Teodora Juravle (Head of Marketing, Electrolux Romania), Oana Maria Camenita (Associate Partner, IBM IX), Andrei Chirila (Chief Marketing Officer, Fashion Days), Mihai Bonca (Senior Consultant, Brand Architects), Flavia Bobei (Alternative Research Solutions Manager, Unlock Research), Patricia Arbanas (SVP, Business Director & Sustainability Lead Mccann Worldwide), Dragos Tuta (Fondator, Ambasada Sustenabilitatii in Romania), Andra Constantinescu (Account Director, Kantar Romania), Andra Munteanu(Social Entrepreneur, Narada), Claudiu Butacu (Co-Founder, EFdeN).

Participarea la eveniment este gratuita, iar inregistrarile se fac online, pe site. Mai multe informatii despre eveniment, agenda si vorbitori sunt disponibile pe www.brandpower.ro.

Brand Power Summit este un eveniment prezentat de Lidl Romania, creat cu sprijinul Mastercard, Nespresso, Maestro si Electrolux Romania.

Despre companie

Evensys este o Agentie de organizare si planificare de evenimente online si offline, ce propune concepte creative si inedite, continut original si solutii tech avansate.