Ministrul delegat pentru IMM şi Turism, Maria Grapini, a declarat că va fi făcut un studiu de impact privind brandul sectorial turistic pentru România, iar actualul brand va fi modificat sau completat, în funcţie de rezultatele studiului făcut de specialişti.
Ministrul Grapini a lansat ideea unui nou brand şi în consultare publică, postând o invitaţie în acest sens pe site-ul de socializare Facebook, unde au fost primite opinii diverse.”Am primit, de exemplu, propuneri cu combinaţii între obiective culturale, simboluri din portul popular în care este integrat steagul României. Din punctul meu de vedere şi al specialiştilor şi sloganul şi grafica actualului brand au restrâns foarte mult promovarea turismului. Nu avem nimic pe turismul balnear sau turismul cultural”, a explicat Grapini, la un post de televiziune, citată de Agerpres.
Consider că staţiunile cu profil balnear ar trebui să aibă un brand propriu. Am dat consilierilor toate propunerile primite, o să analizăm aceste propuneri, dar baza va fi studiul de impact, a precizat ministrul turismului.