Brandient a creat brandul Patria Credit

Cea mai mare societate non-bancara din Romania specializata in microfinantare si micro-credite in zona urbana mica si rurala – Capa Finance – si-a schimbat numele in Patria Credit, intr-un proces de rebranding condus de Brandient. Romanian American Enteprise Fund (RAEF), actionarul principal al Patria Credit, a incredintat companiei de consultanta Brandient procesul de rebranding, dupa alte trei colaborari de succes in proiectele Domo, Estima Finance si Domenia Credit. Procesul de r

Cea mai mare societate non-bancara din Romania specializata in microfinantare si micro-credite in zona urbana mica si rurala – Capa Finance – si-a schimbat numele in Patria Credit, intr-un proces de rebranding condus de Brandient.

Romanian American Enteprise Fund (RAEF), actionarul principal al Patria Credit, a incredintat companiei de consultanta Brandient procesul de rebranding, dupa alte trei colaborari de succes in proiectele Domo, Estima Finance si Domenia Credit. Procesul de rebranding a marcat o etapa necesara in sustinerea noii filozofii de business implementate de noua echipa de management, care are la baza transformarea relatiei cu clientul intr-un avantaj competitiv pe piata serviciilor financiare. Noul brand creat de Brandient este construit pe valori specifice atat categoriei serviciilor financiare (responsabilitate, eficienta, seriozitate), cat si pe valorile speciale, mostenite de la Capa Finance: respectul fata de oameni, implicarea si responsabilitatea pentru comunitatea unde iti desfasori activitatea. Patria Credit este un nume pe cat de generos si perfect potrivit audientei acestor servicii, pe atat de impovarator ca promisiune; acesta este completat de sloganul de brand “Finantam harnicia”, ceea ce ofera tabloul complet al pozitionarii acestui brand: servicii de finantare adaptate nevoilor specifice micilor intreprinderi si micilor producatori, tuturor acelora care au curajul sa-si sustina visele prin munca si seriozitate. Brandul este minunat din perspectiva impactului pe care acesta il va avea asupra progresului social, prin ajutorul economic oferit zecilor de mii de antreprenori romani.

Pentru Patria Credit, Brandient a livrat strategia de brand, identitatea verbala si vizuala, retorica de brand, designul de retail, comunicarea externa, aplicatiile de website si sesiunile de brand engagement si comunicarea interna. Identitatea vizuala este rodul muncii unei echipe de designeri, dintre care Bogdan Dumitrache, Iancu Barbarasa, Cristian ‘Kit’ Paul, iar retorica de brand este semnata de Delia Zahareanu, Senior Copywriter Brandient.

Brandient este compania dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii™. Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement etc. Avand reputatia unei echipe de specialisti cu experienta remarcabila in management, marketing, design si comunicare, Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte de mare anvergura, printre care: rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, Ceramica Iasi, Nemo Express, Akta, Patria Credit etc., precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Verida, Zuzu, QFort, Fragedo, EllaBella, Papane, Cuculand etc. Mai multe informatii pe websiteul companiei (www.brandient.com).