Magazinul Kiehl’s din Openville Timişoara va fi cel de-al treilea din reţeaua de mall-uri a companiei IULIUS, după cele din Palas Iaşi şi Iulius Mall Cluj.
Brandul Kiehl`s are la bază o moştenire de peste 165 de ani în cercetarea ingredientelor și testarea formulelor, oferind produse profesionale de o calitate superioară pentru îngrijirea pielii și a părului. Clienții vor găsi în magazinul Kiehl`s creme, seruri și măști pentru față, unghii, corp și păr, destinate atât doamnelor și domnișoarelor, cât și domnilor.
Magazinul din Openville Timişoara va beneficia de o estetică aparte, similară farmaciilor de tip colonial, în care sunt prezente elemente ce fac referire la rădăcinile new-yorkeze ale companiei.
La nivel mondial, Kiehl’s deţine peste 250 de magazine proprii, în SUA, Europa, Asia şi Australia. Brandul este prezent pe piaţa din România din anul 2015 şi are patru magazine, în Bucureşti, Cluj-Napoca şi Iaşi.
Noutăţile Openville: restaurante şi cafenele tematice, cinema VIP şi parc
Zona de retail a ansamblului mixt Openville Timisoara va include peste 47.000 mp suplimentari, amenajaţi într-o extensie a Iulius Mall, la parterul clădirilor de birouri şi în proximitatea viitorului parc. Lucrările de construcţie se află în plină desfăşurare.
Openville va fi locul unde îţi vei petrece ziua la cumpărături, vei lua masa cu prietenii, te vei plimba prin parc cu familia sau vei asista la evenimente diverse. Noi branduri internaţionale se vor alătura marilor retaileri prezenţi în Iulius Mall, iar o parte dintre aceştia din urmă îşi vor mări locaţiile.
Totodată, cinematograful Cinema City se va extinde până la 12 săli şi le va aduce timişorenilor conceptul de cinema VIP: cină şi film, în sistem ultra all inclusive. În plus, în centrul ansamblului va fi amenajat un parc, cu numeroase opţiuni de petrecere a timpului liber, dar şi cu o varietate de restaurante și cafenele tematice, în proximitate.
Prima etapă de dezvoltare a celui mai mare proiect mixt din vestul ţării va fi finalizată în trimestrul patru al acestui an şi va include: noile spaţii de retail, 50.000 mp de birouri în operare (trei clădiri) şi 52.000 mp în construcţie (o clădire), un parc, un pasaj subteran destinat traficului auto şi peste 1.500 de noi locuri de parcare.
Proiectul este realizat de companiile IULIUS şi Atterbury Europe, reprezentând o investiţie estimată la peste 220 milioane de euro.