“După nouă ani de experienţă, timp în care am îmbrăcat frumos şi autentic româncele cu personalitate din toată ţara, facem un pas în faţă în strategia de business, investind în comerţul stradal din Bucureşti. Am ales în 2013 cea mai mare piaţă a fashion-ului din ţară pentru că am ajuns la maturitatea evoluţiei brandului, iar creşterea organică a business-ului ne permite să privim viitorul cu optimism”, spune Răzvan Gheşea, directorul general al Mathilde. El speră ca magazinul să aducă un plus de 15% la cifra de afaceri din 2013 a firmei. Inex Style, care deţine brandul Mathilde, a încheiat 2012 cu afaceri de circa 600.000 de euro.
Noul Mathilde, deschis pe bulevardul bucureştean Nicolae Bălcescu, nr.22, ocupă o suprafaţă de 60 de metri pătraţi şi are cinci angajaţi. Proprietarii estimează ca investiţia de 45.000 de euro va fi amortizată în trei ani. Până la sfârşitul lui 2013, sunt programate încă cel puţin două noi deschideri, în Constanţa şi în Bucureşti (Băneasa Shopping City sau Afi Palace Cotroceni).
Extinderea în Bucureşti marchează inaugurarea celui de-al şaptelea magazin propriu şi a celui de-al treilea magazin stradal din reţea. Mathilde este prezent în Baia Mare, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa (Vama Veche), Iaşi şi Timişoara, cu magazine administrate de reprezentanţii brandului. În plus, brandul Mathilde se vinde şi prin 20 de distribuitori.
La nivel naţional, Mathilde numără 50 de angajaţi, 350 metri pătraţi în magazinele proprii şi un sediu propriu de producţie, situat în Braşov. Produsele Mathilde sunt comercializate şi online, pe www.mathilde.ro.
În România se vinde anual modă de un miliard de euro – aici intrând deopotrivă îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii livrate de producători și retaileri, fie ei români sau străini. În această estimare nu sunt luați în calcul „lohniști“ – cei care produc, sub contract, pentru branduri internaționale.