Un telefon de lux reprezinta pentru majoritatea consumatorilor un indiciu al stilului si al elegantei. Iar producatorii de terminale mobile au inteles acest lucru si s-au aliat cu cele mai cunoscute branduri pentru a oferi iubitorilor de lux gadgeturi pe masura. Inca din anul 2006, cei mai cunoscuti designeri s-au asociat cu mari companii producatoare de telefoane mobile pentru a crea noi modele. Prima asociere intre un producator de telefoane mobile si un brand de lux a avut loc in
Un telefon de lux reprezinta pentru majoritatea consumatorilor un indiciu al stilului si al elegantei. Iar producatorii de terminale mobile au inteles acest lucru si s-au aliat cu cele mai cunoscute branduri pentru a oferi iubitorilor de lux gadgeturi pe masura.
Inca din anul 2006, cei mai cunoscuti designeri s-au asociat cu mari companii producatoare de telefoane mobile pentru a crea noi modele.
Prima asociere intre un producator de telefoane mobile si un brand de lux a avut loc in 2006. Astfel, in iunie 2006 Motorola si Dolce & Gabbana au lansat un terminal mobil ce nu se diferentia de clasicul Motorola RAZR decat prin logo-ul D&G si cateva finisaje din aur si argint. Acesta a fost lansat la un pret de 230 de dolari.
In august 2006 Gianni Versace si Samsung au creat telefonul E500 Versus,
Iunie 2007 a insemnat lansarea unui terminal Sagem dar cu un design puternic inspirat de Porsche Design. Cu un aspect masiv, de aluminiu, telefonul are un ecran rotativ, special pentru a face fotografii. Pretul sau este pe masura: 1.800 de dolari, acesta fiind disponibil doar in magazinele Porsche Design.
La peste un an de la alianta cu Gianni Versace, Samsung a lansat impreuna cu Giorgio Armani, in septembrie 2007, un telefon dotat cu touchscreen si de marimea unui card de credit. Modelul a venit cu un pret de 385 de dolari.
Sursa: BusinessWeek