Pentru realizarea topurilor, consumatorii au fost rugați să identifice brandurile de care se simt atașați, nu pe cele care au o notorietate sau o cotă de piață mai ridicate.

Danone este pe primul loc în topul brandurilor de produse lactate și este urmat de Activia, Hochland și Milli. Cris-Tim, Campofrio și Caroli sunt lidere în topul mezelurilor, iar iar Dr. Oetker este pe primul loc în categoria aditivilor de patiserie. Primele trei locuri din categoria dulciuri sunt ocupate de Milka, Orbit și Poiana, iar cafeaua preferată a românilor este Jacobs, urmată de Nescafe și Doncafe, arată studiul citat de Mediafax..

Lupta cea mai aprigă se dă de departe în categoria băuturilor nonalcoolice, unde Coca-Cola și Pepsi își rezerva primele locuri. Ele sunt urmate de Prigat, Nestea și Fanta, precum și de mărcile autohtone Borsec și Dorna. Berea de care românii se simt cel mai atașați este Tuborg, urmată de Bergenbier și Golden Brau.

Supermarketurile preferate ale românlor sunt în ordinea preferințelor Carrefour, Kaufland, Real, Auchan și Lidl. Orange si Vodafone ocupă primele două locuri în cadrul categoriei servicii de telecomunicații, în timp ce Cosmote, RCS-RDS și Romtelecom ocupă locurile următoare.
Primele patru locuri în topul băncilor preferate sunt BCR, BRD, ING și Raiffeisen Bank. Pe online, Google și Yahoo ocupa primele două pozitii și sunt urmate de Youtube și Facebook.

În construirea indexului 360insights nu a fost luată în calcul notorietatea brandurilor, ci numai gradul de atașare al consumatorilor de produse. Nicio marcă nu a reușit să atingă nivelul atașamentului universal, de 100 de puncte.

Cercetarea este reprezentativă la nivel urban pentru orasele mai mari de 50.000 locuitori și a fost realizata prin interviuri față în față, iar eșsantionul a fost stabilit la 640 de respondenți, cu vârste cuprinse între 16 și 54 de ani.