Rulajul estimat de companie pentru anul în curs este similar cu rezultatul obţinut de principalul său concurent, Lindab România, pentru anul 2012.
Compania a raportat pe primele şase luni o creştere de 28% a cifrei de afaceri până la nivelul de circa 7 mil. euro. Bilka Steel a încheiat anul trecut cu afaceri totale de 16,6 mil. euro, o creştere de 60% faţă de anul 2011, ceea ce s-a tradus prin vânzarea a două milioane de metri pătraţi de ţiglă metalică.
„De-a lungul timpului, din 2007 de când am demarat activitatea la Bilka Steel şi până în prezent, am investit permanent în dezvoltarea companiei. Pentru ca în 2012 să putem vinde peste 2 milioane de mp de tiglă metalică efortul investiţional s-a ridicat la peste 5,5 milioane de euro”, a declarat Horaţiu Ţepeş, proprietarul companiei braşovene, care are o cotă de piaţă de 15%.
Potrivit datelor companiei, piaţa autohtonă de învelitori metalice s-a ridicat anul trecut la 66 milioane de euro, în scădere cu aproximativ 3% faţă de anul precedent. Principalii concurenţi ai Bilka Steel pe piaţa de învelitori metalice sunt Lindab şi Ruukki.