Brat a monitorizat în perioada 16 aprilie-17 iunie 17.816 de feţe-suport decorate, care au avut un ratecard de 8,7 milioane de euro. Cele mai multe afişe, 41%, au fost din Bucuresti si Ilfov, în timp ce alte judeţe precum Timiş, Constanţa sau Iaşi au fiecare o pondere de doar 5%. BRAT a apreciat că publicitatea OOH s-a ridicat anul trecut la 40-45 de milioane de euro.
Topul clienţi de publicitate care au ocupat cele mai multel suporturi în perioada monitorizată de BRAT arată aşa:
Electorale – 17.65%
Carrefour – 8,24%
Vodafone – 5,71%
Orange – 5,16%
Dedeman – 4,7%
Mega Image – 2,69%
Praktiker Romania – 2,53%
Quadrant Amroq Beverages – 2,46%
Kraft Foods Romania – 2,44%
Heineken Romania – 2,31%
La categoria produse cu cele mai multe suporturi outdoor ocupate, supermarketurile au depăşit partidele politice:
Magazine supermarket – 19,53%
Partide politice – 17,96%
Comunicatii – 12,95%
Alte materiale de constructii – 10,76%
Bauturi alcoolice – 6,57%
Companiile de publicitate outdoor cu cele mai multe suporturi ocupate în perioada mentionată:
Euromedia Group – 8.976
News Outdoor România – 3.841
Affichage Romania – 3.405
New Age Adv. Agency – 1.181
Universal Solution – 931
Way Media – 666
Ultravision – 552
Clear Channel Romania – 175
Media Advertising – 147
Acest serviciu este al patrulea lansat de BRAT, dupa cele care monitorizează publicitatea în presa scrisă, radio şi online.